Wat moet je weten nadat je tickets bestelde?

Ticket Instructies

Je kreeg vouchers.

Indien je vouchers kreeg moet je deze in de ticketshop online inwisselen voor toegangstickets, liefst twee dagen voordat je naar het concert komt. Want de vouchers zelf geven geen toegang tot het concert.

voucher

Vouchers kunnen geldig zijn voor één of meerdere tickets. Vouchers geven recht op:

  • de individuele tickets van je abonnement,
  • het aankopen van tickets die vrijkwamen voor jou omdat je je op een wachtlijst hebt gezet.
  • tickets die jouw werden cadeau gedaan voor één bepaald concert.

Jouw ticketgegevens wijzigen na reservatie.

Je kan jouw bestelgegevens wijzigen en de status van jouw bestelling nakijken door de link te volgen in de e-mail die je krijgt na de reservatie en na ons bericht van betaling.

Het volgende kan je na je reservatie nog aanpassen indien nodig:

  • de namen van de personen
  • de naam van de bubbel
  • e-mail adres van de tickethouder (let wel: voor betaalde reservaties kan het vorige e-mail adres het ticket reeds ontvangen hebben).
  • of je onze nieuwsbrief wil ontvangen op dit e-mail adres.

Indien dit nodig is doe je dit zo vlug mogelijk, en zeker twee dagen voordat je naar het concert komt. Dit vergemakkelijkt ons organisatie- en administratiewerk.

invoer

Dubbelvermelde namen

Indien voor één concert dezelfde naam meer dan één keer voorkwam op de bestelling, moet je de dubbele naam corrigeren naar die van de naam van de effectieve persoon voor wie het ticket is bedoeld.
dubbele-invoer

Wachtlijsten

Je kan je op een wachtlijst zetten indien een concert is uitverkocht. Het werkt volgens een eerst komt eerst maalt regel indien er tickets beschikbaar worden. Dan krijgt je een e-mail met een voucher waarmee je 24 uur de tijd hebt om één ticket te kopen. Daarna worden de tickets terug vrijgegeven.

Eén dag voor het einde van de voorverkoop wordt de wachtlijst verwijderd.

Terugbetaling van reservaties

Tickets kunnen niet terugbetaald worden, tenzij een concert wordt afgelast of uitgesteld. In dit geval krijg je hiervan een e-mail. Er zullen mogelijkheden bestaan tot terugbetaling of inwisseling van tickets in deze uitzonderlijke gevallen. Dit geldt ook wanneer je ziek wordt.

Je kan je ticket ook zelf op een andere naam zetten (zie instructies hierboven).